Geoblog.pl    Szklanka    Podróże    Wielka hiszpańska przygoda... że tak powiem "spontaniczna".    Barcelona

Barcelona

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona

Piękny wpis stworzyłam, ale miedzy czasie wylogowało mnie i zjadło wypociny. Kurcze, tyle Wam powiem, jestem w Barcelonie! Jest pięknie, ludzie jak to w Hiszpanii uprzejmi. Już pierwszego dnia byłam na plaży nudystów, zgubiłam się kilka razy, przejechałam rowerem miejskim, i byłam na imprezie tuż przy plaży.o!

kamilunia
kamilunia - 2010-06-29 19:16
cieszę się że żyjesz i masz super przygody, nie mogę doczekać się kiedy do Ciebie przyjedziemy!! :*

Szklanka
Szklanka - 2010-06-29 22:48
A no, przygoda za przygodą. Pokochałam Hiszpanię, tutejszą pogodę...o tak. Nawet rodowici Hiszpanie nie znaoszą upału tak dobrze jak ja, chowają się przed słońcem, ja natomiast wystawiam się na jego działanie przy każdej możliwej okazji, dziś to nawet przez chwilę było mi nawet zimno. Trzeba być mną, żeby zmarznąć w 30 stopniowym upale :D
Zamieszkam w Hiszpanii na stałem jeśli się uda.

Szklanka
Joanna Szcześniak
zwiedziła 0.5% świata (1 państwo)